»Nova skupna družinska ponudba temelji predvsem na spoznavanju in raziskovanju gradov in kulturne dediščine z zanimivimi aktivnostmi za vso družino ter manjšimi darili za otroke.«
»Tako na slovenski kot avstrijski strani opažamo povečano zanimanje za gradove in njihovo ponudbo. Gradovi so poročali, da so lani imeli veliko število obiskovalcev, še posebej individualnih gostov in družin.«
»Želimo v Ljubljano pripeljati novo ponudbo.«
»Se je treba prilagoditi novim družinskim realnostim.«
»Verjamem, da je to povezano s tem, da je bilo na Borlu nekoč letovišče, tega obdobja pa se ljudje še zelo močno spomnijo. Zato si želijo priti pogledat, kaj je bilo obnovljeno, kakšni so prostori in kakšna je danes ponudba.«
»Ormoški grad že tako ali tako povezujemo z našo turistično ponudbo, tega povezovanja bo zdaj še toliko več, saj konec koncev vidimo napredek na račun turizma, absolutno se nam povečuje število obiskov turistov kot tudi število prenočitvenih kapacitet in preostale ponudbe.«
»Filmska ponudba Kulturnega doma v Novi Gorici izjemna, obisk pa nadpovprečen.«
»Predvsem pa si želimo, da bi bilo na gradu vedno nekaj novega. To pomeni, da grad ne bo kot hišica iz škatlice, ampak bodo obiskovalci v njem vedno našli kaj novega.«
»novo poglavje ključne točke kulturnega in turističnega razvoja regije«
»Prenova gradu omogočila novo življenje, skrbno prilagojeno sodobni rabi kulturnega spomenika.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju